Læringsmål.



Mål 1:

Hvad: 
  • I forbindelse med min linjefag VNT ,  vil jeg gerne med 5 – 10 børn ud i skoven og samle nogle ting i naturen som vi kan bruge til at klistre på karton og hænge det op bagefter.
Hvorfor:
  • Dette forløb vil jeg gerne udføre, fordi læreinderne i institutionen ikke bryder så meget om at tage børnene udenfor og derfor ville jeg arrangere sådan et forløb så børnene kan have en anderledes oplevelse.
Hvordan:
  •          Jeg vil snakke med lærerinden på institutionen om at samle 5 – 10 børn som jeg sammen med lærerinden kan tage ud i skoven. Sammen med børnene skal vi samle grene, blade, grantræer, små sten mv.
Hvornår:
  • Dette vil jeg udføre i Maj måned
Mål 2:

Hvad:
  • Jeg vil opnå viden indenfor det tværprofessionelle arbejde og hvordan der forgår mellem skole Lærer og børnehaven som er forbundet til hinanden. Vil også undersøge hvilke værdier, ansvar og opgaver de har.
Hvorfor:
  • Dette vil jeg gøre for at få en bedre indblik i det tværprofessionelle samarbejde der forgår i Tyrkiet. Og hvilke forskellige betydninger det har for barnet.
Hvordan:
  • Dette vil jeg forsøge undervejs mit praktik forløb observere en Skolelærer. Derefter vil jeg lave et interview med Skolelæren og lærerinden på institutionen som har indgået i et tværprofessionelt samarbejde.  Dette mål vil indgå i min tværprofessionelle opgave senere.
Hvornår:
  • Under hele mit praktik forløb
Mål 3:

Hvad:
  • Stifte nærmere bekendtskab til den tyrkiske kultur og samfunds opbygning.
Hvorfor:
  •  For at se forskellen i forhold til Danmark hvordan det tyrkiske kulture er og hvordan det er samfundsmæssigt.
Hvordan: 
  • Tage forskellige steder hen i Tyrkiet, besøge museer eller andre relevante steder 
Hvornår:
  • Under hele mit praktik forløb

Ingen kommentarer:

Send en kommentar