Mål 1:
Hvad:
- I forbindelse med min linjefag
VNT , vil jeg gerne med 5 – 10 børn ud i skoven og samle nogle ting
i naturen som vi kan bruge til at klistre på karton og hænge det op
bagefter.
Hvorfor:
- Dette forløb vil jeg gerne
udføre, fordi læreinderne i institutionen ikke bryder så meget om at tage
børnene udenfor og derfor ville jeg arrangere sådan et forløb så børnene
kan have en anderledes oplevelse.
Hvordan:
-
Jeg vil
snakke med lærerinden på institutionen om at samle 5 – 10 børn som jeg
sammen med lærerinden kan tage ud i skoven. Sammen med børnene skal vi
samle grene, blade, grantræer, små sten mv.
Hvornår:
- Dette vil jeg udføre i Maj måned
Mål 2:
Hvad:
- Jeg vil opnå viden indenfor det
tværprofessionelle arbejde og hvordan der forgår mellem skole Lærer og
børnehaven som er forbundet til hinanden. Vil også undersøge hvilke
værdier, ansvar og opgaver de har.
Hvorfor:
- Dette vil jeg gøre for at få en
bedre indblik i det tværprofessionelle samarbejde der forgår i Tyrkiet. Og
hvilke forskellige betydninger det har for barnet.
Hvordan:
- Dette vil jeg forsøge undervejs
mit praktik forløb observere en Skolelærer. Derefter vil jeg lave et
interview med Skolelæren og lærerinden på institutionen som har
indgået i et tværprofessionelt samarbejde. Dette mål vil indgå i min
tværprofessionelle opgave senere.
Hvornår:
- Under hele mit praktik forløb
Mål 3:
Hvad:
- Stifte nærmere bekendtskab til
den tyrkiske kultur og samfunds opbygning.
Hvorfor:
- For at se forskellen i
forhold til Danmark hvordan det tyrkiske kulture er og hvordan det er
samfundsmæssigt.
Hvordan:
- Tage forskellige steder hen i
Tyrkiet, besøge museer eller andre relevante steder
Hvornår:
- Under hele mit praktik forløb
Ingen kommentarer:
Send en kommentar